http://www.facebook.com/mysecretcosmetics

P&M retinol night oil

No comments

P&M又有新產品推出!今次係夜晚用嘅retinol oil。

好多人對retinol呢個字有好多誤解。其實retinol係咩嚟?Retinol 又稱視黃醇或者叫維他命A。呢個化學化合物對皮膚健康、牙齒礦化同骨骼生長係好重要。佢幾乎可以連接所有嘅皮膚細胞,叫佢哋乖乖地保持年輕同活躍。佢亦有抗氧化功能,可以中斷導致皺紋等衰老跡象嘅自由基損害。

我哋成日都覺得retinol會令皮膚有紅腫、甩皮但係呢啲只係你皮膚敏感嘅現狀。其實佢係再深層幫助基因令膠原蛋白增生、令皮膚光滑同減淡色素亦同時癒合、滋養皮膚。佢好快比皮膚吸收。而且佢被證明有增加膠原蛋白嘅功能,同時有助減淡色素、有幫助皮膚彈性嘅潛力。

第2樣誤解就係唔可以早上用因爲會好易比太陽曬傷。retinol係太陽下係真係唔好因爲佢打破佢嘅化合物,令retinol無效,但唔係大家所講話會曬傷。臨床研究顯示retinol唔會降低人體嘅紫外線。所以好多有retinol嘅產品都會用啲比較深色嘅瓶,咁就唔會影響佢嘅活性成份。


Pestle & Mortar今次推出嘅Superstar Retinol Night Oil 有3個功能:

1.縮小毛孔
2.減淡皮膚色素
3.減少細紋

呢支retinol oil 係混合咗12種天然有機油,冷壓過程冇用熱力,確保Superstar内個12種油係乾淨、純潔亦保留到原有嘅營養同活性成份。細細樽就有齊維他命A, E, C & B, 同 Omega 3 & 6!佢同Hydrate面霜一樣,係愛爾蘭製造。今次嘅包裝用咗黑色,確保唔會影響到樽内嘅活躍成份。雖然而家我哋係夏天,但佢嘅質地唔會太lup,算係快吸收。我覺得冬天用會非常好。


成份内無:
1.羥基苯甲酸酯 (parabens)
2.礦物油 (mineral oil)
3.矽氧烷 (silicones)
4.硫酸酯 (sulphates)
5.丙二醇與合成香料 (propylene & synthetic fragrance)

主要成份有:
HydroxyPinacolne Retinoate (一種視黃醇)
代表新一代嘅維生素,佢功效同配方嘅Retin-A差唔多但冇刺激性。佢有助減慢老化跡象、撫平細紋和皺紋,而且可以提高膠原蛋白嘅生產。它刺激細胞生長同細胞嘅新陳代謝,恢復柔軟同保濕皮膚。

外用維生素A可以通過皮膚比較容易吸收,具有中斷造成產生光滑,柔軟皮膚自由基嘅破壞能力。

Grape Seed Oil (葡萄籽油)
葡萄籽油是一個未知嘅寶石。它不單可以幫助收緊肌膚,縮細毛孔,仲可以治療粉刺同老化。

Rose Hip Oil (玫瑰果油)

玫瑰果油中含有豐富嘅維生素A,幫助修復細紋同皺紋。它幫助脂肪酸刺激細胞生長,修復受損肌膚,改善膚質。

Carrot Seed Oil (胡蘿蔔籽油)

胡蘿蔔籽油中含有豐富的維生素A,有助刺激皮膚細胞生長,幫皮膚添補維生素C。它可以修復受損肌膚,減淡疤痕。

Sunflower Oil (葵花籽油)

向日葵油幫助肌膚保留水分,防止皺紋增生,等你嘅皮膚睇嚟年輕,容光煥發!它含有維生素A,C和E,以及有抗氧化成份,幫助收細皮膚同毛孔,防止暗瘡形成。

Calendula Flower Oil (金盞花油)

金盞花油含有一類胡蘿蔔素這,幫助是乾燥或發炎的皮膚、減緩衰老的作用。它可以保護來自太陽的有害射線同環境,甚至有助於舒緩暗瘡或牛皮癬。

Tamanu/ Foraha Oil(瓊崖海棠油)

瓊崖海棠油促進新嘅皮膚組織形成,有著名嘅癒合和滋養能力。它迅速吸收,不留任何香味

Avocado Oil(鱷梨油)

鱷梨油中含有豐富嘅維生素E,係天然嘅皮膚保濕劑。它深藏刺激膠原蛋白生產及減少皮膚乾燥。每天使用可讓皮膚光滑。

Black Currant Oil (黑加侖油)

冷壓嘅黑加侖油是對皮膚極度好。它具有滋潤乾燥肌膚,令皮膚恢復自然光澤、有鎮靜和抗發炎特性。

Pomegranate Oil (石榴油)

石榴油有助抗自由基,改善皮膚質地及彈性,讓你睇落年輕,柔軟,光滑,有容光煥發嘅肌膚!

Black Cumin Seed Oil (黑孜然籽油)

黑孜然油富含維生素A,B和C,亦有礦物質,例如鈣,鉀,鎂,鋅等.它滋養你嘅皮膚,幫助它修復疤痕同黑斑。

Jojoba Oil(荷荷巴油)

荷荷巴油有助舒緩暗瘡,甚至減淡舊傷疤。它可深層修護同保濕,但一啲都唔油膩。適合乾燥同油性皮膚。

Cranberry Oil(蔓越莓油)

它在護膚界比較新,但蔓越莓籽油有Omega 3,6和9。呢個quality幫助肌膚吸收和保留水分而一啲都唔油膩!


No comments :

Post a Comment