http://www.facebook.com/mysecretcosmetics

My Secret Updates!

1 comment
見到個title都知呢個post講咩啦...

 近排Joanne同我開始research緊新嘅牌子&產品,爲2014年開始努力!返多啲好嘅有機同天然品牌俾你哋用.

咁首先講一講我哋唔會再返嘅牌子先啦...
1. Glamourflage 
2. bh cosmetics 

呢兩個品牌唔會再返啦! 如果有姊妹鐘意嘅,就要快啲嚟買.賣完就唔返啦..

之後,我早一個禮拜收到我哋research 牌子嘅產品! 佢就係 Victoria's Secret model Miranda Kerr 嘅有機 skin care!






 如果好用嘅,我哋可能會返!

第二樣update就係我哋 Michael Todd True Organics 會同香港 Glamabox 合作!好期待!























除咗呢啲update, 我哋亦會開始做網頁,大家就可以上網都買到 My Secret嘅產品!我哋亦會開始唸event,VIP card,其它嘅promotion等等!

1 comment :

  1. Heey Gorgeous, Amazing Blog :)
    Loves it <3

    follow me and Ill follow you back :P

    www.confessions-ofa-fashionista.blogspot.co.uk

    xoxo

    ReplyDelete