http://www.facebook.com/mysecretcosmetics

著名有機品牌 - John Masters Organic

2 comments

以前讀書嘅時候,洗頭水同護髮素都係用Pantene因爲我成日都染髮同電髮,頭髮好傷,覺得Pantene好潤。到大學因爲讀書個度啲shampoo同conditioner 好少款所以都係買佢。個時嘅同房亦都係用佢所以2個人會share。咁讀書個度每一個星期都會有housekeeping幫我地執房.但係我地每幾日個shower就會塞咗因爲我地2個每次洗頭都甩好多頭髮.慢慢我地2個都開始覺得有唔妥。以前得自己用所以唔覺而且自己算多頭髮所以睇唔出甩好多。


讀完書返嚟之後就接觸到JMO呢個有機牌子。自己做咗好多research,發現市面上有好多頭髮嘅產品真係好危險!我仲要用咗咁耐,太scary啦!決定以後頭髮產物都要小心去揀。

 而我自己JMO最鐘意嘅shampoo同conditioner就係 honey & hibiscus hair reconstructing shampoo and reconstructor. 我每個禮拜會用lavender & avocado intensive conditioner 做一個頭髮護理!而家甩少咗好多頭髮,而且頭髮亦都健康咗好多!


honey & hibiscus洗頭水+護髮素有亞麻酸同透明質酸,結合咗大豆、大米同燕麥蛋白成份可以恢復同重建受損頭髮亦可以鞏固同加強秀髮!佢主要嘅成份有:

蜂蜜– 滋潤及保濕功效
芙蓉– 具有保濕功效,有助維持健康的頭皮
亞麻酸及透明質酸– 同樣發現在所有的頭髮酸
硫– 生產膠原蛋白,有助於形成角質層,是頭髮的主要成分
大豆,大米和燕麥的蛋白質– 有助製造氨基酸
癸基葡萄糖苷– 擁有天然表面活性劑認可的環保清潔劑

lavender & avocado intensive conditioner 有好香嘅薰衣草味道,最適合鐘意薰衣草嘅我。佢結合超過10種認可植物油同萃取物,佢嘅配方加強補濕乾燥、漂染同受損髮質,令回復柔軟彈性,更具光澤感。主要嘅成份有:

薰衣草及牛油果精華– 補濕及滋潤頭髮,減少斷髮情況出現,並有效舒緩頭皮發炎等情況。
大豆蛋白精華– 強化頭髮細胞,滋潤及加強亮澤度。
白茶及山金車精華– 有效排毒、滋潤頭皮,激活頭髮生長。

2 comments :

  1. Wow ~ make me wanna try the lavender & avocado intensive conditioner so bad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha you should! i think im using the 4th bottle already :P

      Delete