http://www.facebook.com/mysecretcosmetics

COOLA 有機防曬

No comments
COOLA® Suncare

因爲已經開始踏入夏天,我想同大家介紹一下防曬。你們都知道市面上其實有好多唔同牌子嘅防曬,有唔同SPF。因爲好多人會當防曬做底霜或者係搽咗防曬再搽base,所以一定必需要選擇一個比較對皮膚安全、少化學成份嘅防曬。


太陽光有2種有害射線- UVA同 UVB. UVA會射入我哋嘅真皮層。唔保護嘅話,我哋皮膚會過早老化同壓制免疫系統。而當我哋皮膚抵抗力下​​降,就會有皮膚癌嘅危險!! UVB就係通常曬傷皮膚嘅射線。

UVA vs UVB
photo taken from coola webiste

咁如果要買防曬,應該買SPF幾多呢? 係咪越高,防曬就越好? SPF 你哋都知係 sun protection factor 又名防曬度.SPF計法係compare unprotected skin and amount of time needed to burn - protected skin。啫係話未搽同搽咗之後幾時會燒傷嘅時間。好難明?1唔緊要!我俾個example你哋。如果你喺太陽下唔搽防曬10分鐘會燒傷嘅話,你搽SPF2,你就會20分鐘後燒傷.一個double!如果SPF15嘅話就會係 15倍。SPF20-45都係增加2.8%嘅紫外sin線防護。所以SPF30已經好足夠。

下面個chart可以見到其實SPF50已經係99%防曬,所以市面上個啲SPF100都係同50無分別。

SPF - Sun Protection Factor
Photo taken from coola website
咁經典同礦物防曬有咩唔同呀? 分別係佢哋嘅活性成份。Classic sunscreen (經典防曬)係用化學活性成份吸受然後消散UVA/UVB。而mineral sunscreen (礦物防曬)係用礦物 (物理)活性成份例如二氧化鈦 (titanium dioxide) 和氧化鋅散 (zinc oxide)反射同散射UVA/UVB。Classic sunscreen就要至少30分鐘前要搽。Mineral sunscreen搽完就即刻OK!
Classic Sunscreen vs Mineral Sunscreen
photo taken from coola website

其實我自己個人對防曬唔算認識好多因爲我之前試個啲都好sticky,搽完變咗白色blend唔到。所以我好少會買防曬。直至俾我遇上COOLA。
COOLA係一個luxury美國有機嘅防曬品牌。所有產品都採用最天然同有機嘅成份。佢哋選摘嘅成份有效保護皮膚亦可舒緩、保濕同滋潤。COOLA有啲產品有多過70%有機認證!

講咗咁多,邊款COOLA好呢?我試過佢幾款產品.
通常我用2嚟做base, 1同3就出海或者曬太陽用。3個一啲都唔sticky所以真係唔錯。

1. classic sunscreen SPF 50 - unscented moisturizer


 2. mineral sunscreen SPF 30 - cucumber matte finish


 3. Sport SPF30 - unscented sunscreen spray

夏天又好,冬天都好,防曬一定日日都要搽!

No comments :

Post a Comment