http://www.facebook.com/mysecretcosmetics

Evie 秋季新產品

No comments
話咁快秋天就到啦!皮膚亦因爲轉季而開始乾燥同敏感。每次轉季,自己皮膚會好乾同甩皮,所以我冬天一定揀比較滋潤同保濕。

我記得由我第一次識evie呢個品牌時係夏天。用咗佢哋產品原來已經2個月啦!皮膚呢2個月一直好好,無敏感又滋潤。我皮膚算係偏向油性,有時朝早起身塊面會比較油。不過用完evie產品,竟然無咁油!好似平衡返咁,塊面都有光澤同好bouncy!所以我呢排好鐘意用evie嘅護膚品。

前個排知到佢出新產品,我放工第一時飛去買!呢次佢出咗4樣產品:

1.3色玫瑰美肌花水 Rose Hydramist Toning Water
2.3色玫瑰凍齢精華 180 Rewind Miracle Serum
3.千妍萬語玫瑰金唇膜 Luna Rose Lip Therapy
4.紫醉金迷薰芳唇膜 Luna Lavender Lip Therapy

知到

花水係限量嘅,我即刻攞枝上手!佢成份係100%有機玫瑰花水!係一枝滿載80朵玫瑰精華嘅花水!每一年6月幾盛放嘅大馬士革玫瑰會以人手採摘,然後攞去以雙重蒸餾法造成呢枝花水。真係多謝每一位清早上保加利亞山丘嘅師父!!  我洗完面都會噴咗花水上面,等佢吸受晒先用其它產品。一噴就聞到超香嘅玫瑰味,好舒服。

而佢新嘅精華成份有大馬士革玫瑰、保濕抗氧嘅白玫瑰、祛紋嘅岩玫瑰精華同金箔,注入有更生作用嘅玫瑰果籽油!聽見已經好想買。呢枝精華有好多維他命,胡蘿蔔素、抗氧化物去幫你保濕、改善膚色、淡化色斑、撫平細紋!佢啲金箔亦唔少!雖然佢係油性精華,但係搽完上面好快吸收,一啲都唔lup! 我比較鐘意清爽嘅產品我都覺得ok !啱晒秋冬嘅季節。


佢個2個唇膜每晚都會用因爲佢非常滋潤!第2日起身個咀好滑!佢哋2款都有金箔,一個係保加利亞薰衣草,另一個係奧圖玫瑰。成份有有機蜂蠟,蓖麻油、有機乳木果油、維他命 A-K、橄欖角鯊烯同24K食用金箔。真係好滋潤!

買定返屋企差唔多!

全線Evie產品在My Secret有售.
地址: 澳門漁人碼頭西班牙館II 02鋪
電話: (853)2855-8370
wechat: (853)6299-8830
網上購物: www.mysecret-cosmetics.com

No comments :

Post a Comment